Asiakaspalvelu - Tiedettä, taikuutta vai talonpoikaisjärkeä?

Varastossa

28,00 €

VERKKOKAUPPAAN

 

Kirjailija: Päivi Kannisto; Santeri Kannisto
Kustantaja: AMK-Kustannus oy
Kieli: Suomi
Sivumäärä: 171
Asu: Pehmeäkantinen kirja
Painos: 1. painos
Julkaisuvuosi: 2008

Konkreettinen oppi- ja tietokirja onnistuneesta asiakaspalvelusta ja miten sitä annetaan. Asiakaspalvelu on parhaimmillaan yritykselle kilpailuetu.

 

Kehittyminen asiakaspalvelijana tai esimiehenä edellyttää kykyä tarkastella omaa toimintaa erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa. Onnistunut asiakaspalvelu voi parhaimmillaan antaa yritykselle tai organisaatiolle strategisen kilpailuedun.

 

ISBN: 9789525491388